Відгуки батьків

Причини, чому ми обрали "Школу Мрійників": по-перше, через близькість до дому – хотілося до школи ходити, а не їздити; по-друге, дводенне навчання – для нашої Катрусі психологічно більш комфортно ходити до школи не 5 днів поспіль, а двічі на тиждень; по-третє, захоплені своєю справою викладачі – цікавість до предмету робить процес навчання приємним і легким. Дітям в нашій школі дають не тільки знання, а й потужну психологічну підтримку, вирішують конфлікти – це величезний плюс. На батьківських зборах вчителі і їхні помічники розповідають про навчальні досягнення дітей і про те, як кожен учень розвивається і формується як особистість.

Антон і Юля, батьки другокласниці

Щодо альтернативної освіти, в мене ніколи не було вагань. В альтернативних школах я ціную, коли це роблять батьки для своїх дітей, а також самі безпосередньо приймають участь в процесі. В ШМ потрапили за порадою В.Мержиєвської, Беркошко. Зараз переваги ШМ для мене це:  Зайнятість 2 дні на тиждень. Невелика кількість дітей у групі. Забезпечення дорослими простору для вільного спілкування дітей. Допомога в засвоєнні необхідної програми. Для мене є цінним, що в навчальному процесі у нас панує атмосфера поваги між учнями і вчителями. Розумне ставлення до швидкості розвитку і освоєння матеріалу кожної дитини. Цікава подача шкільної програми. Відсутність тиску, оцінювання та порівнянь.

Тетяна, мама другокласниці

Головні плюси в ШМ для нас – це невеликі за кількістю учнів класи, цікаві та натхненні вчителі, адаптована шкільна програма, сучасні методи викладання та цікаві форми подачі матеріалу

Ми плануємо навчатися і розвиватися разом зі Школою Мрійників до випускного класу) та хочемо подякувати всім нашим Вчителям, побажати їм здоров'я і добробуту, натхнення і креативності, сил і постійного розвитку:) Хай живе Школа Мрійників!

Лілія, мама другокласниці

Ми з самого початку для нашої дитини шукали альтернативний варіант переповненим класам у державних школах. У "Школі мрійників" сподобався формат навчання, коли частина тижня в дитини вільна для інших занять, і в той же час є можливість соціалізації у комфортних умовах. Любимо нашу школу за наш невеликий клас, повагу та дружнє ставлення до учнів, відкритість до нових підходів, цікаве дозвілля та прогулянки у вільний від уроків час в навчальні дні.

Ольга, мама другокласниці

В альтернативну школу дочку перевели із загальноосвітньої. "Школу мрійників" нам порадили знайомі, в ній нас приваблює відвідування школи два рази на тиждень, можливість розкритись, дружні відносини, колектив викладачів. Для нас важливо щоби в школі могли зацікавити учня, надавати йому ініціативу, підтримку під час навчання.

Наталя, мама четвертокласниці

З переваг альтернативної школи для мене – в першу чергу те, що діти відчувають себе особистостями,  яких поважають як людей. Також для нас плюс, що крім академічних уроків є творчі активності, прогулянки на свіжому повітрі, активне спілкування між старшими та молодшими.

Марина, мама шестикласниці

Мій син боявся робити щось, що не дуже добре розумів. Його підхід до складних для нього задач – спостерігати осторонь. Щось питати не було властивим для нього. Вчителька поставилася з розумінням до такої особливості. Тому Олесь був присутнім у класі, все слухав, але участі в процесі не брав. Інші учні навіть не помічали цього, тому що самі були захоплені творенням чогось точно цікавого. Син також був захоплений – спостереженням! Йому було важливо отримувати досвід у такий спосіб. Зараз, 5 років потому, він із готовністю береться за будь-яку діяльність руками, як знайому йому, так і ні. Я сподіваюся, що нічого важливого він на цьому шляху не загубив!

Юля, мама четвертокласника і шестикласника

Для мене немає значення назва методики викладання, статус і заслуги вчителя, не вирішальним є краса приміщення чи наявність сучасного інтерактивного обладнання. У "Школі мрійників" діти відчувають себе дітьми. Цінними, цікавими, потрібними, захищеними. І їм не треба змалечку вивчати якусь незнайому до цього етику спілкування, навчатися «правилам поведінки» і «поважати дорослих» (як часто буває необхідно при адаптації до авторитарної системи в державній школі). Повага присутня в школі як цінність, що визнається всіма учасниками процесу. І вона природним чином з’являється і до дорослих (вчительок, помічниць) і до однокласників.
 
Читати статтю "Місце, де ми знайшли себе".

Тетяна, мама четвертокласника та другокласників

Для нас важно то, чтобы у дочки сохранялся живой интерес к предметам, которые она изучает в школе. На основе этих знаний она имеет возможность без усилий сдавать аттестацию. Мы ценим в нашей школе: обстановку, в которой дочка чувствует себя в безопасности; доверительные отношения с учителями и помощниками учителей; небольшое количество уроков; длительную прогулку во время учебного дня – физическую разрядку.

Катерина, мама другокласниці

Для нас основні переваги школи – це тепла атмосфера, де немає тиску від учителів, а є заохочення до процесу навчання. Добра якість самого навчання (цікаві завдання з математики, ігрова розмовна англійська, експерименти і майстрування). Окремий плюс – присутність гри у навчанні (вільна гра, настільні ігри, рухливі ігри у парку).

Юля, мама другокласниці