Відгуки батьків ТА УЧНІВ
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/11/lysa-gora_s.jpg)
У 2018 році ми шукали альтернативу загальноосвітнім школам для доньки, щоб піти до першого класу, і познайомилися з проєктом Школа мрійників. Ми з чоловіком шукали саме альтернативну освіту, тому що донька на той час була дуже чутлива до чужих людей (і дорослих, і дітей), до обстановки, їжі та всього іншого. Потрібно було починати вчитися та соціалізуватися, а як — це було великим питанням.
В Школі мрійників у доньки з’явилося спілкування із ровесниками і те, що їх було небагато (не більше 10 людей в класі), це лише допомагало. Дітей не оцінювали за “бруд у зошиті”, і навіть зошитів у них спочатку не було! Донька “дзеркалила” букви та цифри до четвертого класу і це не вважалося помилкою. У них не було “лінійок” на початку року, дзвінків на урок і авторитарних вчителів, яких потрібно було боятися і “добре вчитися”. Із вчителями вони дружили.
Цифри донька опанувала швидко, тому що на самому початку Ірина познайомила дітей з математикою, як живою та природною наукою, на простих та цікавих дослідах. Діти не були перевантажені шкільною програмою: кожен день гуляли на вулиці, влаштовували ярмарки, ходили в невеликі походи.
Зараз, після п’яти років навчання в Школі мрійників, донька ходить до школи в чужій країні, де є оцінки, вимоги до ведення зошитів, завдання у дошки, самостійні та конторольні. Потрібно приймати правила, з якими вона не завжди згодна, але і залишатися із власною думкою. Вона в буквальному сенсі “дозріла” і тепер, в період війни, переїздів та складнощів у неї зберіглася зацікавленість у навчанні. Тепер навчання для неї — це гра, де є ровесники, різні вчителі, не завжди комфортні умови, вимоги і багато іншого. Але саме тому, що в початкових класах вона познайомилася зі школою без вимог, жорстких умов, без гонитви за знаннями, вона зараз навчається із задоволенням та сама прикладає зусилля до того, щоб перейти у цій “грі” на більш складний рівень. І це дуже полегшує наше життя зараз.
Катерина, мама шестикласниці
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/11/matematychni-chytannya_s.jpg)
Толі дуже подобаються математичні читання! Завжди з захопленням розповідає про заняття та з нетерпінням чекає на інші уроки!
Інна, мама учня, 10 років
Мені більше сподобалося як ми ділили відрізок і кут навпіл за допомогою тільки лінійки і циркуля.
Максим, 9 років
Дякую пані Ірині за ініциативу Математичні читання. Для дитини, що обожнює математику з 4 років — це як повітря.
Лана, мама учня, 9 років
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2023/11/matematychnyj-gurtok_s.jpg)
Я Вам дуже дякую! Так зацікавили дитину)) Вона спочатку не хотіла, бо в неї вистачає додаткових занять. А тут ще в суботу(( Але потім так сподобалось, що коли я спитала, чи піде на додатковий курс - то це було однозначне так))
Тетяна, мама учениці, 8 клас
Навчання проходить цікаво,пізнавально, в доступній для дитини та доброзичливій формі.
Люба, мама учениці, 11 років
Сину дуже сподобались заняття цікавою математикою. Завжди йшов на зум з радістю і потім ділився цікавими задачками, які робили на уроці. Також сподобався формат - раз на тиждень в суботу, і те що були домашні завдання, не дуже великі, але цікаві. Дуже хотілось би продовжити навчання за подібним курсом або олімпіадної математики.
Олена, мама учня, 5 клас
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/shm-crafts-150x150.jpg)
Причини, чому ми обрали "Школу Мрійників": по-перше, через близькість до дому – хотілося до школи ходити, а не їздити; по-друге, дводенне навчання – для нашої Катрусі психологічно більш комфортно ходити до школи не 5 днів поспіль, а двічі на тиждень; по-третє, захоплені своєю справою викладачі – цікавість до предмету робить процес навчання приємним і легким. Дітям в нашій школі дають не тільки знання, а й потужну психологічну підтримку, вирішують конфлікти – це величезний плюс. На батьківських зборах вчителі і їхні помічники розповідають про навчальні досягнення дітей і про те, як кожен учень розвивається і формується як особистість.
Антон і Юля, батьки другокласниці
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/shm-vidguky2.jpg)
Головні плюси в ШМ для нас – це невеликі за кількістю учнів класи, цікаві та натхненні вчителі, адаптована шкільна програма, сучасні методи викладання та цікаві форми подачі матеріалу
Ми плануємо навчатися і розвиватися разом зі Школою Мрійників до випускного класу) та хочемо подякувати всім нашим Вчителям, побажати їм здоров'я і добробуту, натхнення і креативності, сил і постійного розвитку:) Хай живе Школа Мрійників!
Лілія, мама другокласниці
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/shm-vidguky-7-150x150.jpg)
Для нас важливо, щоб у доньки зберігалася жива зацікавленість до предметів, які вона вивчає в школі. На основі цих знань вона має можливість без зусиль здавати атестацію. Ми цінуємо в нашій школі: атмосферу, в якій донька почувається в безпеці; довірливі стосунки з вчителями та помічницями вчителів; невелику кількість уроків; довгу прогулянку під час навчального дня - фізичну розрядку.
Катерина, мама другокласниці
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/shm-vidguky3-150x150.jpg)
Ми з самого початку для нашої дитини шукали альтернативний варіант переповненим класам у державних школах. У "Школі мрійників" сподобався формат навчання, коли частина тижня в дитини вільна для інших занять, і в той же час є можливість соціалізації у комфортних умовах. Любимо нашу школу за наш невеликий клас, повагу та дружнє ставлення до учнів, відкритість до нових підходів, цікаве дозвілля та прогулянки у вільний від уроків час в навчальні дні.
Ольга, мама другокласниці
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/shm-vidguky4jpg-150x150.jpg)
В альтернативну школу дочку перевели із загальноосвітньої. "Школу мрійників" нам порадили знайомі, в ній нас приваблює відвідування школи два рази на тиждень, можливість розкритись, дружні відносини, колектив викладачів. Для нас важливо щоби в школі могли зацікавити учня, надавати йому ініціативу, підтримку під час навчання.
Наталя, мама четвертокласниці
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/shm-vidguky5-150x150.jpg)
З переваг альтернативної школи для мене – в першу чергу те, що діти відчувають себе особистостями, яких поважають як людей. Також для нас плюс, що крім академічних уроків є творчі активності, прогулянки на свіжому повітрі, активне спілкування між старшими та молодшими.
Марина, мама шестикласниці
![](https://shm.kiev.ua/wp-content/uploads/2020/04/shm-vidguky6-150x150.jpg)
Мій син боявся робити щось, що не дуже добре розумів. Його підхід до складних для нього задач – спостерігати осторонь. Щось питати не було властивим для нього. Вчителька поставилася з розумінням до такої особливості. Тому Олесь був присутнім у класі, все слухав, але участі в процесі не брав. Інші учні навіть не помічали цього, тому що самі були захоплені творенням чогось точно цікавого. Син також був захоплений – спостереженням! Йому було важливо отримувати досвід у такий спосіб. Зараз, 5 років потому, він із готовністю береться за будь-яку діяльність руками, як знайому йому, так і ні. Я сподіваюся, що нічого важливого він на цьому шляху не загубив!
Юля, мама четвертокласника і шестикласника