Відгуки батьків

Причини, чому ми обрали "Школу Мрійників": по-перше, через близькість до дому – хотілося до школи ходити, а не їздити; по-друге, дводенне навчання – для нашої Катрусі психологічно більш комфортно ходити до школи не 5 днів поспіль, а двічі на тиждень; по-третє, захоплені своєю справою викладачі – цікавість до предмету робить процес навчання приємним і легким. Дітям в нашій школі дають не тільки знання, а й потужну психологічну підтримку, вирішують конфлікти – це величезний плюс. На батьківських зборах вчителі і їхні помічники розповідають про навчальні досягнення дітей і про те, як кожен учень розвивається і формується як особистість.

Антон і Юля, батьки другокласниці

Головні плюси в ШМ для нас – це невеликі за кількістю учнів класи, цікаві та натхненні вчителі, адаптована шкільна програма, сучасні методи викладання та цікаві форми подачі матеріалу

Ми плануємо навчатися і розвиватися разом зі Школою Мрійників до випускного класу) та хочемо подякувати всім нашим Вчителям, побажати їм здоров'я і добробуту, натхнення і креативності, сил і постійного розвитку:) Хай живе Школа Мрійників!

Лілія, мама другокласниці

Для нас важно то, чтобы у дочки сохранялся живой интерес к предметам, которые она изучает в школе. На основе этих знаний она имеет возможность без усилий сдавать аттестацию. Мы ценим в нашей школе: обстановку, в которой дочка чувствует себя в безопасности; доверительные отношения с учителями и помощниками учителей; небольшое количество уроков; длительную прогулку во время учебного дня – физическую разрядку.

Катерина, мама другокласниці

Ми з самого початку для нашої дитини шукали альтернативний варіант переповненим класам у державних школах. У "Школі мрійників" сподобався формат навчання, коли частина тижня в дитини вільна для інших занять, і в той же час є можливість соціалізації у комфортних умовах. Любимо нашу школу за наш невеликий клас, повагу та дружнє ставлення до учнів, відкритість до нових підходів, цікаве дозвілля та прогулянки у вільний від уроків час в навчальні дні.

Ольга, мама другокласниці

Мій син боявся робити щось, що не дуже добре розумів. Його підхід до складних для нього задач – спостерігати осторонь. Щось питати не було властивим для нього. Вчителька поставилася з розумінням до такої особливості. Тому Олесь був присутнім у класі, все слухав, але участі в процесі не брав. Інші учні навіть не помічали цього, тому що самі були захоплені творенням чогось точно цікавого. Син також був захоплений – спостереженням! Йому було важливо отримувати досвід у такий спосіб. Зараз, 5 років потому, він із готовністю береться за будь-яку діяльність руками, як знайому йому, так і ні. Я сподіваюся, що нічого важливого він на цьому шляху не загубив!

Юля, мама четвертокласника і шестикласника

З переваг альтернативної школи для мене – в першу чергу те, що діти відчувають себе особистостями,  яких поважають як людей. Також для нас плюс, що крім академічних уроків є творчі активності, прогулянки на свіжому повітрі, активне спілкування між старшими та молодшими.

Марина, мама шестикласниці

В альтернативну школу дочку перевели із загальноосвітньої. "Школу мрійників" нам порадили знайомі, в ній нас приваблює відвідування школи два рази на тиждень, можливість розкритись, дружні відносини, колектив викладачів. Для нас важливо щоби в школі могли зацікавити учня, надавати йому ініціативу, підтримку під час навчання.

Наталя, мама четвертокласниці