fbpx
Перейти до вмісту

Відгуки батьків ТА УЧНІВ

У 2018 році ми шукали альтернативу загальноосвітнім школам для доньки, щоб піти до першого класу, і познайомилися з проєктом Школа мрійників. Ми з чоловіком шукали саме альтернативну освіту, тому що донька на той час була дуже чутлива до чужих людей (і дорослих, і дітей), до обстановки, їжі та всього іншого. Потрібно було починати вчитися та соціалізуватися, а як — це було великим питанням.
В Школі мрійників у доньки з’явилося спілкування із ровесниками і те, що їх було небагато (не більше 10 людей в класі), це лише допомагало. Дітей не оцінювали за “бруд у зошиті”, і навіть зошитів у них спочатку не було! Донька “дзеркалила” букви та цифри до четвертого класу і це не вважалося помилкою. У них не було “лінійок” на початку року, дзвінків на урок і авторитарних вчителів, яких потрібно було боятися і “добре вчитися”. Із вчителями вони дружили. 

Цифри донька опанувала швидко, тому що на самому початку Ірина познайомила дітей з математикою, як живою та природною наукою, на простих та цікавих дослідах. Діти не були перевантажені шкільною програмою: кожен день гуляли на вулиці, влаштовували ярмарки, ходили в невеликі походи.
Зараз, після п’яти років навчання в Школі мрійників, донька ходить до школи в чужій країні, де є оцінки, вимоги до ведення зошитів, завдання у дошки, самостійні та конторольні. Потрібно приймати правила, з якими вона не завжди згодна, але і залишатися із власною думкою. Вона в буквальному сенсі “дозріла” і тепер, в період війни, переїздів та складнощів у неї зберіглася зацікавленість у навчанні. Тепер навчання для неї — це гра, де є ровесники, різні вчителі, не завжди комфортні умови, вимоги і багато іншого. Але саме тому, що в початкових класах вона познайомилася зі школою без вимог, жорстких умов, без гонитви за знаннями, вона зараз навчається із задоволенням та сама прикладає зусилля до того, щоб перейти у цій “грі” на більш складний рівень. І це дуже полегшує наше життя зараз.

Катерина, мама шестикласниці

Толі дуже подобаються математичні читання! Завжди з захопленням розповідає про заняття та з нетерпінням чекає на інші уроки!
Інна, мама учня, 10 років

Мені більше сподобалося як ми ділили відрізок і кут навпіл за допомогою тільки лінійки і циркуля.
Максим, 9 років

Дякую пані Ірині за ініциативу Математичні читання. Для дитини, що обожнює математику з 4 років — це як повітря.
Лана, мама учня, 9 років

 

Я Вам дуже дякую! Так зацікавили дитину)) Вона спочатку не хотіла, бо в неї вистачає додаткових занять. А тут ще в суботу(( Але потім так сподобалось, що коли я спитала, чи піде на додатковий курс - то це було однозначне так))
Тетяна, мама учениці, 8 клас

Навчання проходить цікаво,пізнавально, в доступній для дитини та доброзичливій формі.
Люба, мама учениці, 11 років

Сину дуже сподобались заняття цікавою математикою. Завжди йшов на зум з радістю і потім ділився цікавими задачками, які робили на уроці. Також сподобався формат - раз на тиждень в суботу, і те що були домашні завдання, не дуже великі, але цікаві. Дуже хотілось би продовжити навчання за подібним курсом або олімпіадної математики.
Олена, мама учня, 5 клас

Причини, чому ми обрали "Школу Мрійників": по-перше, через близькість до дому – хотілося до школи ходити, а не їздити; по-друге, дводенне навчання – для нашої Катрусі психологічно більш комфортно ходити до школи не 5 днів поспіль, а двічі на тиждень; по-третє, захоплені своєю справою викладачі – цікавість до предмету робить процес навчання приємним і легким. Дітям в нашій школі дають не тільки знання, а й потужну психологічну підтримку, вирішують конфлікти – це величезний плюс. На батьківських зборах вчителі і їхні помічники розповідають про навчальні досягнення дітей і про те, як кожен учень розвивається і формується як особистість.

Антон і Юля, батьки другокласниці

Головні плюси в ШМ для нас – це невеликі за кількістю учнів класи, цікаві та натхненні вчителі, адаптована шкільна програма, сучасні методи викладання та цікаві форми подачі матеріалу

Ми плануємо навчатися і розвиватися разом зі Школою Мрійників до випускного класу) та хочемо подякувати всім нашим Вчителям, побажати їм здоров'я і добробуту, натхнення і креативності, сил і постійного розвитку:) Хай живе Школа Мрійників!

Лілія, мама другокласниці

Для нас важливо, щоб у доньки зберігалася жива зацікавленість до предметів, які вона вивчає в школі. На основі цих знань вона має можливість без зусиль здавати атестацію. Ми цінуємо в нашій школі: атмосферу, в якій донька почувається в безпеці; довірливі стосунки з вчителями та помічницями вчителів; невелику кількість уроків; довгу прогулянку під час навчального дня - фізичну розрядку. 

Катерина, мама другокласниці

Ми з самого початку для нашої дитини шукали альтернативний варіант переповненим класам у державних школах. У "Школі мрійників" сподобався формат навчання, коли частина тижня в дитини вільна для інших занять, і в той же час є можливість соціалізації у комфортних умовах. Любимо нашу школу за наш невеликий клас, повагу та дружнє ставлення до учнів, відкритість до нових підходів, цікаве дозвілля та прогулянки у вільний від уроків час в навчальні дні.

Ольга, мама другокласниці

В альтернативну школу дочку перевели із загальноосвітньої. "Школу мрійників" нам порадили знайомі, в ній нас приваблює відвідування школи два рази на тиждень, можливість розкритись, дружні відносини, колектив викладачів. Для нас важливо щоби в школі могли зацікавити учня, надавати йому ініціативу, підтримку під час навчання.

Наталя, мама четвертокласниці

З переваг альтернативної школи для мене – в першу чергу те, що діти відчувають себе особистостями,  яких поважають як людей. Також для нас плюс, що крім академічних уроків є творчі активності, прогулянки на свіжому повітрі, активне спілкування між старшими та молодшими.

Марина, мама шестикласниці

Мій син боявся робити щось, що не дуже добре розумів. Його підхід до складних для нього задач – спостерігати осторонь. Щось питати не було властивим для нього. Вчителька поставилася з розумінням до такої особливості. Тому Олесь був присутнім у класі, все слухав, але участі в процесі не брав. Інші учні навіть не помічали цього, тому що самі були захоплені творенням чогось точно цікавого. Син також був захоплений – спостереженням! Йому було важливо отримувати досвід у такий спосіб. Зараз, 5 років потому, він із готовністю береться за будь-яку діяльність руками, як знайому йому, так і ні. Я сподіваюся, що нічого важливого він на цьому шляху не загубив!

Юля, мама четвертокласника і шестикласника

Call Now Button