Вчителі школи мрійників

Ірина Осіпова
Ірина Осіпова
математика, досліди

“Мені важливо допомогти дітям отримувати задоволення від розв’язання складних задач. У дітях ціную наполегливість. Бажання шукати нову ідею, якщо наявна не допомагає вирішити математичну або конструкторську задачу. Мене дуже тішить, коли дитині вдається зробити крок, що перевершує її сьогоднішні можливості.
Хочу донести до дітей, що складних речей не варто боятися, бо вони складаються з простих елементів”.

Тетяна Авдюшенко
привіталки, дискусії, помічниця вчителя

“Хочу сприяти розвитку у дітей емпатії, інтегрованості почуттів, критичного мислення, а також поваги до себе й оточення. Дітям важливо вчитися поважати та оберігати кордони – просторові, часові, емоційні, свої та інших. Відчуття, що я є важливою частиною щоденного життя школи, підтримкою і опорою для багатьох дітей – дуже цінне для мене”.

Юлія Фидасюк
Юлія Фидасюк
помічниця вчителя

“Допомагаю кожній людині відчути її цінність, важливість у школі, знайти своє місце серед інших. Вважаю, що моїм завданням є створення і підтримка атмосфери, в якій усі в школі можуть почувати себе у безпеці. Важливо, щоби діти з повагою ставилися до всіх учасників школи: до вчителів,  до однокласників,  до дітей з інших класів,  до гостей школи, до сторонніх людей, які зустрічаються на прогулянках. Працюю над тим, щоби діти вміли екологічно проявляти свої емоції“.

Олена Камінник, англійська мова
Олена Камінник
англійська мова

“Кожен учень потребує індивідуального підходу. Хтось краще сприймає інформацію на слух, хтось візуально. Одному потрібно часто відпочивати між періодами активної розумової роботи, другому потрібно рухатись, сприймаючи таким способом нову інформацію. Кожного заняття ми знайомимось з англійською культурою та краще пізнаємо стиль життя британців й американців. Створюємо власні проєкти з паперу та картону. Готуємо святкові страви. Переглядаємо та обговорюємо фільми англійською”.

Катерина Маринченко
майстрування, малювання

“Моя головна мета в роботі з дітьми — дати їм можливість самовираження через творчу роботу. Ціную бажання дітей вчитися, хоча це не завжди явно. Хочу показати дітям, що в тому, що вони створюють своїми руками, головне не результат (рівно, красиво і т.д.), а сам процес. Створюю атмосферу, в якій діти розслабляються і не бояться висловити себе через творчість”.

Олена Пастернак, вчителька з англійської мови
Олена Постернак
англійська мова

“Я ціную в учнях охоту пробувати нове і не боятися помилятися, гратися і погоджуватися багато працювати. Дуже люблю занурюватися з дітьми в попередні їхні уроки й обговорювати, що вони дізналися; грати багато люблю – все описувати і пояснювати нові слова через відомі; вигадувати історії по картинах і читати книжки, скоромовки і приказки смакувати”.

Наталія Арсентьєва
музика

“В роботі з дітьми прагну навчити їх любити музику, слухати та розбиратися в ній; розвинути слух, пам’ять. Хочу донести, що музика цікава та різноманітна. Вчу відрізняти якісну музику від неякісної, “одноразової”. Навчаємось ритмічним іграм. Малюємо під музику, яку складно сидіти і слухати. Співаємо та граємо на музичних інструментах”.

Марія Гуреш
історія

“Історія – це не бездумне завчення дат. Це аналіз, розуміння ситуації. Кожне рішення в той чи інший момент повпливало на весь майбутній ряд подій.  Як учителька історії роблю все можливе, аби діти навчились адекватно аналізувати ту чи іншу ситуацію, навчились правильно визначати причини і наслідки. Вміння об’єктивного мислення, таке потрібне для розумного громадянина країни, починається саме в цьому”.

Марія Базаєва
читання, українська мова і література, світова література

“На уроках багато уваги приділяємо найбільш значущим правилам мови, які мають практичне застосування у мовленні; тренуємось у написанні власних творів; вчимося грамотно і вміло формулювати свої думки, як у дискусії, так і на письмі. Граємо в розвивальні ігри пов’язані з мовою. Влаштовуємо дискусії, обговорення прочитаних книг, а також власних творів”.

Катерина Окремова
мистецтво

“Для мене важливо, щоб діти навчилися сприймати мистецькі твори (зрозуміли певний алгоритм як це робити самостійно), навчилися бачити зв’язки між подіями, явищами, які мають протяжність в часі. Оце специфічне відчуття, що все з усім пов’язано якраз і дає вивчення культури. В роботі використовую стратегії візуального мислення, пізнання ідей та пошуків художників через власну творчість та застосування їхніх методів на практиці”.

Анастасія Онищук
англійська мова
“На уроках спілкуємось з дітьми тільки англійською мовою. Дітям намагаюсь донести, що помилки це добре, бо завдяки ним, ми навчаємось нового. Важливо не боятись їх робити, спокійно висловлювати свою думку і з повагою сприймати думку кожного, підтримувати своїх однокласників, допомагати та вміти працювати в команді, бо працюючи в команді ми вчимося терпіння і поваги”.
Оксана Данилова
географія
“В ШМ є цінна можливість проводити уроки географії в Сирецькому парку у спостереженнях за природою. Працюючи з дітьми прагну їх навчити бачити цікавий світ навколо себе та досліджувати його. Ціную в учнях допитливість, готовність вибудовувати партнерські стосунки з вчителями, критичне мислення та готовність брати відповідальність на себе”.
Єлізавета Забенько
біологія, природознавство

“Біологія – це про нас і про форми життя, на перший погляд, несхожі на нас, про загадковий мікроскопічний світ і фантастичне біорізноманіття, і про те, що все взаємодіє між собою – не лише у теорії, а й у холодильнику на скибці хліба. У роботі з дітьми мене надихає те, що їх зацікавленість у будь-чому не обмежується практичними задачами – це викликає відчуття дуже природної творчості”.